Home » Besluitvorming

De juiste conclusies en beslissingen              

Altijd actueel (live) inzicht

Onze live dashboards en rapportages geven je op ieder gewenst moment een direct en actueel inzicht in welke kennis en sentimenten er waar aanwezig zijn binnen de organisatie. De geavanceerde platformen signaleren proactief trends en kunnen zelfs voorspellen wanneer en waar bepaalde ontwikkelingen gaan plaats vinden, zodat je daarop kunt inspelen. Je kunt dit toepassen op elke doelgroep, ook buiten de eigen organisatie. Zo weet je bijvoorbeeld voordat je een nieuw product lanceert al wat jouw klanten van dit product vinden. Je kunt hiermee eenvoudig de impact van je plannen meten, zelfs voordat je ze onderneemt!

 

Begrijp je medewerkers en klanten op een heel nieuw niveau!

We bieden je een platform:

  • waarmee je continu actueel inzicht hebt in de state of mind van groepen gebruikers
  • waarmee je direct kunt zien hoe tevreden medewerkers zijn met ieder aspect van de organisatie
  • waarmee je direct kunt meten hoe tevreden klanten zijn met ieder aspect van jouw dienstverlening 
  • dat engagement en trends op het gebied van state of mind zichtbaar maakt
  • waarmee men onbeperkt content kan bijvoegen en aanbieden
  • dat output levert die gebruikt kan worden in externe data analyse tools en dashboards

Optimaal inzicht binnen enkele minuten

Ontdek onderliggende oorzaken

Ons platform biedt je intelligente sentimentmeting, trendanalyses, inzicht in correlaties die je zelf nooit zou ontdekken, anonieme verzameling/inzichten in wat er speelt bij jouw doelgroep(en), zowel binnen als buiten de organisatie.

 

Tot de kern doordringen

Ons platform biedt je de mogelijkheid om over elk gewenst onderwerp de stemming, mening, sentiment of het gevoel te peilen. Medewerkers of genodigden (bijv. klanten of leveranciers) kunnen makkelijk, snel en anoniem hun mening geven. Door kort te swipen naar links (duim omlaag) of naar rechts (duim omhoog) geef je aan hoe en in welke mate je over een bepaalde vraag of kwestie denkt. Het geeft medewerkers ook het gevoel dat er naar hen geluisterd wordt en dat hun mening telt. Omdat het volledig anoniem is, voelen ze zich ook vrij om eerlijk hun mening te geven. En krijg je veel eerder en meer informatie los dan dat je normaal gesproken krijgt. Op specifieke resultaten of conclusies kun je dan weer dieper ingaan, zodat je tot de kern van een probleem of kwestie doordringt en dat ook daadwerkelijk kunt oplossen.